روزانه
بیشترین درصد افزایش
توکافولاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۳۱۲میلیارد و ۴۹۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات ایران به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خودرو» معادل شش هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۶۸۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بانک پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نصیر ماشین چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ 658ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سایپا به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه دهم ایستاد. «فجوش» با سرمایه 10میلیاردو 350میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 215ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 539ریال و سرمایه آن برابر شش هزارو75 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سیمان کردستان در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «سکرد» با سرمایه 162میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1182ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خساپا» برابر 10هزارو400‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 748ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 465ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لنت‌ترمز در رده دوم این گروه ایستاد. «خلنت» با سرمایه‌ای معادل ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه «وسینا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ونیکی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۱۲ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گالوانیزه سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۹۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. ایران‌گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و یکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس