روزانه
بیشترین درصد افزایش
حمل‌ونقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گروه بهمن در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «خبهمن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل سه هزار و ۵۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کابل باختر در رده سوم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فرمولیبدن کرمان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فروم» مبلغ ۳۶۱ریال و سرمایه آن معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خپارس» معادل دو هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غاذر» برابر ۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فرومولیبدن کرمان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» مبلغ 2134ریال و سرمایه آن معادل 52میلیارد و 266میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سایپا به دست آورد. هپکو در جایگاه سوم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 685ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن برابر دو هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه نهم شد. سرمایه «وکار» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 540ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 613ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرمایه‌گذاری البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «والبر» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۷میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۳۹ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وسینا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۸۱ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سیمان کردستان در رده دهم این گروه ایستاد. «سکرد» با سرمایه ۱۶۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه دهم شد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس