بیشترین درصد افزایش هفتگی
فرمولیبدن کرمان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. نصیرماشین هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ 658ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
گلتاش صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.سرمایه‌گذاری رنا در رده نهم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه یک‌هزار و 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 450ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، نگین طبس به خود اختصاص داد. حمل‌ونقل پتروشیمی در رده چهارم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه 8میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1650ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.رازک پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2780ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 510ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، مخابرات به خود اختصاص داد. سیمان خزر در رده هشتم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه 230میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 495ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر رقم 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» معادل 571میلیارد و 229میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 130ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری سایپا به دست آورد. پارس‌دارو در جایگاه دهم ایستاد. «دپارس» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2238ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کالسیمین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «فاسیمین» سود هر سهم خود را 1805ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 195میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
آذریت هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.سیمان بهبهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سبهان» 1732ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 55میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم این گروه ایستاد.«وپترو» با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 81 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» در سال‌جاری 1882ریال و سرمایه آن بالغ بر 216میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
آتیه دماوند هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شکر شاهرود در این گروه سوم شد. سرمایه «قشکر» برابر 28میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 524ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لوله و تجهیزات سدید در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه پنجم این گروه را کاشی سینا به خود اختصاص داد.«کساوه» با سرمایه 121میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را 501ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس