روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سایپا آذین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خاذین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کمباین‌سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان دورود در رده سوم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل 80میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1999ریال پیش‌بینی کرده است.
پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1585ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» مبلغ 1821ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده هفتم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه‌ای معادل 5هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 510ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه‌هزار و 520 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 355ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سازه پویش به دست آورد. لنت ترمز در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خپویش» برابر 25میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1818ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «خلنت» با سرمایه‌ای برابر 22میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87 در رقم 669ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
توکا فولاد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نصیرماشین دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ 658ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کمباین‌سازی به دست آورد. موتوژن در جایگاه چهارم ایستاد. «بموتو» با سرمایه ۱۱۳میلیاردو۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.
0
پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل ۱۵هزارو۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۹۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.
1
پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری ۶۰۱ریال و سرمایه آن برابر دو هزار میلیارد ریال است.
2
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سیمان خزر در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «سخزر» با سرمایه ۲۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.
3
بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خساپا» برابر ده هزارو۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.
4
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «غاذر» برابر پنج میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.
5
کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه ۱۷۰میلیاردو یکصدمیلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۶۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.
6
ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تایدواتر در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «حتاید» سود هر سهم خود را مبلغ 1882 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 216میلیارد ریال است.
۷
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2121ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» برابر 162میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 1182 ریال اعلام کرده است.
۹
پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی 87 مبلغ 518ریال و سرمایه آن معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است.
۰
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه 429میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 335ریال پیش‌بینی کرده است.
۱
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه هفتم شد. سرمایه «وصندوق» معادل 7هزار و 200میلیاردریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 300ریال پیش‌بینی کرده است.
۲
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر 202میلیارد و 500میلیون ریال در جایگاه دوم رار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.
۳
کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.
۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس