روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گاز لوله در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «پلوله» زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
صدرا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ ۱۸۸۲ریال و سرمایه آن معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» معادل هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۲۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
زامیاد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپا دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ 748 ریال و سرمایه آن معادل 10هزار و 400 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کمباین‌سازی به دست آورد. صدرا در جایگاه دوم ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک‌هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 86 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1585 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. کنتورسازی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 534ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» برابر شش هزار و 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 392میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 397ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزارمیلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۸۲۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. مخابرات در رده دوم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات به دست آورد. شهدایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیاردریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس