بیشترین درصد افزایش هفتگی
رادیاتور ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. آلومینیوم ایران نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فایرا» مبلغ 3080ریال و سرمایه آن معادل 165میلیاردریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
فیبر ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. پارس سوئیچ در رده نهم این گروه ایستاد. «بسویچ» با سرمایه 90میلیاردریال، سود هر سهم خود را 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت بهنوش به خود اختصاص داد. داروسازی جابربن حیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «دجابر» با سرمایه 189میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1267ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان اصفهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سصفها» 2313ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 76میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را ایران‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه «خاور» معادل یک‌هزار و 600میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 668ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. لوله و ماشین‌سازی در رده دوم این گروه ایستاد. «فلوله» با سرمایه 135میلیاردریال، سود هر سهم خود را رقم 712ریال پیش‌بینی کرده است.

یشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه معادن روی در این گروه چهارم شد. سرمایه «کروی» برابر رقم 877میلیارد و 800میلیون‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 276ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» معادل 259میلیارد و 901میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 480ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری مواد الیاف مصنوعی به دست آورد. آلومتک در جایگاه نهم ایستاد. «فالوم» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1562ریال پیش‌بینی کرده است.

یشترین درصد کاهش ماهانه
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کمباین‌سازی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «تکمبا» سود هر سهم خود را 195ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 119میلیارد و 686میلیون ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
داروسازی اکسیر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تولی پرس هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» 641ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 150میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت صدرا ارزان‌ترین سهم بود. کابل‌های مخابراتی شهید قندی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 112ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن بالغ بر دوهزار و 200میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
خاک چینی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کف در این گروه هشتم شد. سرمایه «شکف» بالغ‌بر 250میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 231ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته خاک‌چینی در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را گرجی به خود اختصاص داد. «غگرجی» با سرمایه ده میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1060ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس