بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. لعابیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ 914ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
کنتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده نهم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه 48میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 687ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حمل‌و‌نقل پتروشیمی به خود اختصاص داد. آذریت در رده دوم این گروه ایستاد. «ساذری» با سرمایه شش میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 4648ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» 1591ریال و سرمایه آن بالغ‌بر دو هزار میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه «ونوین» معادل دو هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 514ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده نهم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1882ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه نهم شد. سرمایه «وغدیر» برابر رقم 6هزار و 75 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» معادل دوهزار و 200میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 104ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری پالایش نفت اصفهان به دست آورد. سیمان تهران در جایگاه دوم ایستاد. «ستران» با سرمایه یک هزار و 312میلیارد و 492میلیون ریال، سود هر سهم خود را 579ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
فرآورده‌های نسوز در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کیوان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «غیوان» سود هر سهم خود را 777ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 11میلیارد و 500میلیون ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان هرمزگان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» 1607ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. صدرا در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 86ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 848ریال و سرمایه آن بالغ بر 15هزار و 800میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
گروه صنعتی ملی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سخت آژند در این گروه نهم شد. سرمایه «ثاژن» بالغ‌بر یکصد میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 280ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته معدنی دماوند در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را کف به خود اختصاص داد. «شکف» با سرمایه 250میلیارد ریال سود هر سهم خود را 231ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 829 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس