روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فولاد مبارکه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فولاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معدنی دماوند صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پالایش نفت اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۸۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پالایش نفت اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۴۸ریال اعلام کرد.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه دهم شد. سرمایه «سفارس» معادل چهارهزار و ۱۷۶میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «چفیبر» برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر یک‌صد میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۵۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 1058ریال و سرمایه آن معادل 45میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. کف در جایگاه هشتم ایستاد. «شکف» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 231ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وکار» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» در سال‌جاری 181ریال و سرمایه آن برابر یک هزار و 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 819ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «شپنا» برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1607ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. ایران‌گچ در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر 15میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کالسیمین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1805ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. دوده صنعتی در رده دوم این گروه ایستاد. «شدوص» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر هفت‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۳۹ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دهم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه دوم شد. سرمایه «خکاوه» معادل ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر سه‌میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس