روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داروسازی سبحان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه و گاز در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگاز» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۴میلیاردو ۸۴۴میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم قطعات فولادی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی جابرابن حیان در رده دوم این گروه ایستاد. «دجابر» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق تقدم بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. جوشکاب یزد در رده دهم این گروه ایستاد. «بکاب» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیاردو۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دوم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. چادرملو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دو هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۶۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بهپاک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پاکسان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپاکسا» مبلغ 861ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. شاهد در جایگاه هشتم ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه 721میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1090ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبوعلی» معادل 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 159ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» در سال‌جاری 1535ریال و سرمایه آن برابر 950میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. مخابرات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «اخابر» با سرمایه 45هزار و 873میلیارد و 655میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 23ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه دهم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 774ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرومحرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. نورد و لوله اهواز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فاهواز» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 500ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که بهپاک در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۰ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
کالسیمین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مواد اولیه داروپخش در رده دوم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۱۸ ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده نهم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه‌هزار و ۵۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صنعتی نیرو محرکه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سموم علف کش جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «شسم» با سرمایه‌ای برابر ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس