آمار مربوط به ساعت 14:30 و تایید نشده است

روزانه
بیشترین درصد افزایش
دشت مرغاب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فولاد خراسان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی کوثر در رده نهم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را در روز گذشته به دست آورد. کربن ایران در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شکربن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۳۴ریال و سرمایه معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری بانک ملی به خود اختصاص داد. سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه هشتم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری توسعه ملی به دست آورد. نفت پارس در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «شنفت» برابر ۲۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
نصیر ماشین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شاهد پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثشاهد» مبلغ 1090ریال و سرمایه آن معادل 721میلیارد و 600میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند مرودشت به دست آورد. چادرملو در جایگاه پنجم ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1591ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری رنا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ورنا» در سال‌جاری 450ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و600 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هشتم شد. سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 600ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شکر شاهرود جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 561ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بهپاک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پاکسان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپاکسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳۵میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قندلرستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. گل‌گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «گگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۸۴۸ ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.کشتیرانی در رده سوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزارمیلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. شهدایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس