بیشترین درصد افزایش هفتگی
بسته‌بندی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. سامان گستر اصفهان چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثامان» مبلغ 275ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 221میلیارد و 941میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
بسته‌بندی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.کاشی سعدی در رده دوم این گروه ایستاد. «کسعدی» با سرمایه 98میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1198ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، بسته‌بندی ایران به خود اختصاص داد. جوشکاب یزد در رده پنجم این گروه ایستاد. «بکاب» با سرمایه 15میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 1426ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان اصفهان در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان خاش دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» 1557 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 75میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. ایران خودرو در رده دوم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه 6هزار و 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر رقم 10هزار و 400میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 748ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. قند قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قزوین» معادل 43میلیارد و 650میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 39 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم موتوژن به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه دوم ایستاد. «فجوش» با سرمایه 10میلیارد و 350میلیون ریال، سود هر سهم خود را 113ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
قند مرودشت در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که مس ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «فملی» سود هر سهم خود را 1448 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
پتروشیمی خارک هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. موتوژن دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» 343ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 226میلیارد و 800میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. صدرا در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک‌هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 86ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
نیرو کلر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شیمیایی فارس در این گروه سوم شد. سرمایه «شفارس» بالغ‌بر 23میلیارد و 622میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 820ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته نیرو کلر در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه سوم این گروه را کشت پیاذر به خود اختصاص داد. «غاذر» با سرمایه 5میلیارد ریال سود هر سهم خود را 284ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه یک‌هزار و 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 602ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس