بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم موتوژن جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کارتن ایران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چکارن» مبلغ 800ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 60میلیارد و 750میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
بسته‌بندی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. خدمات انفورماتیک در رده سوم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2478ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت رازک به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده دهم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1592ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان هرمزگان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سهرمز» 3065ریال و سرمایه آن بالغ‌ بر 135میلیاردو 500میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی در رده هشتم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه یک هزارو 97میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 110ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توس‌گستر هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه دهم شد. سرمایه «فاراک» برابر رقم 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» معادل ده میلیارد و 350میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 113 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری ماشین‌سازی نیرومحرکه به دست آورد. توکا فولاد در جایگاه ششم ایستاد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 549ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
قند مرودشت در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که چادرملو در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «کچاد» سود هر سهم خود را 1591 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
پتروشیمی خارک هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. معادن بافق دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «کبافق» 3279ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ده میلیاردو 125میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 159ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پشم و شیشه در این گروه نهم شد. سرمایه «کپشیر» بالغ‌ بر 67میلیارد و 140میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 234ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته مارگارین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را پلی‌اکریل به خود اختصاص داد. «شپلی» با سرمایه 569میلیاردو 600میلیون ریال زیان هر سهم خود را 473ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیاردو یکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 881ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس