روزانه
بیشترین درصد افزایش
سالمین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹میلیاردو ۱۸۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
نورد و لوله اهواز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شهدخوی در رده دوم این گروه ایستاد. «قشهد» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» مبلغ ۳۵۱۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم فولاد خراسان به خود اختصاص داد. صدرا در رده دوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته کالسیمین به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر ۶۰میلیاردو ۲۹۲میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سالمین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مپنا پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رمپنا» مبلغ 374ریال و سرمایه آن معادل 7هزار و 950میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم مالی و اعتباری سینا به دست آورد. شیشه قزوین در جایگاه پنجم ایستاد. «کقزوی» با سرمایه 84میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 233ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 461ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 75میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه 4هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 611ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه پنجم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 821ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 353ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۲میلیارد و ۳۰۴میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت جام در رده سوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. توسعه معادن روی با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه‌ای برابر ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس