روزانه
بیشترین درصد افزایش
تایدواتر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۸۴ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.لامیران در رده دوم این گروه ایستاد. «فلامی» با سرمایه‌ای معادل ۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروزسایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبملت» مبلغ ۲۳۹ ریال و سرمایه آن معادل ۱۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری رنا در رده دهم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۶۰۰ میلیارد ریال، سود هرسهم خود را۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه نهم شد. سرمایه «دسبحا» معادل ۲۱۶میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. پتروشیمی خارک در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «شخارک» برابر یک هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند تربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایرانیت جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «سایرا» با سرمایه‌ای برابر۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۱۲۶۷ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
تایدواتر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری سپه دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» مبلغ 160 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 495 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری توس گستر به دست آورد. فنرسازی خاور در جایگاه نهم ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 438 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518 ریال و سرمایه آن برابر6 هزارو 300 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5 هزارو789 میلیاردو 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 517 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «ولغدر» برابر 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 267 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابریکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 92 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پاکسان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «شپاکسا» با سرمایه 135 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1055 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایرانیت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند تربت جام در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قجام» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۶‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم صنعتی پارس مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند قهستان در رده ششم این گروه ایستاد. «قستان» با سرمایه‌ای معادل ۱۳‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۱۷۴۸ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. شاهد در رده پنجم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه ۷۲۱‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۰۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵ هزار و ۸۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۶۰‌میلیاردو۲۹۲ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس