روزانه
بیشترین درصد افزایش
ماشین‌سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکیمی»سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های تزریقی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده ششم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۸۲۰‌ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک کارآفرین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده سوم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۹۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی واعتباری سینا در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم۱۳۰۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ماشین‌سازی اراک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آذریت ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساذری» مبلغ 2261ریال و سرمایه آن معادل شش میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت به دست آورد.آبادگران در جایگاه سوم ایستاد. «ثاباد» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 260ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک کارآفرین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ غدیر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولغدر» در سال‌جاری267ریال و سرمایه آن برابر300 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد.بانک ملت در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت دورود در این گروه هفتم شد. سرمایه «سفارود» برابر 80 میلیارد و 640میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 312ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. پلی اکریل در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شپلی» برابر 569میلیارد و 600میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 24ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم217‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های نسوز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کفرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۸‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان فارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «سفار» با سرمایه‌ای معادل ۵۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزارو۴۰۰‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تایدواتر به خود اختصاص داد. مخابرات در رده سوم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۰۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۷هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد.ناب با سرمایه‌ای برابر۲۰‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری صنعت و معدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس