روزانه
بیشترین درصد افزایش
رازک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران دارو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دیران»سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
دوده صنعتی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه گذاری آذربایجان در رده دهم این گروه ایستاد. «وآذر» با سرمایه‌ای معادل ۵۴میلیارد و ۷۰۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
آذرآب جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چینی ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ ۴۹۰ریال و سرمایه آن معادل ۱۶۷میلیارد و۲۹ میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز داروسازی سبحان به خود اختصاص داد. پتروشیمی شیراز در رده هشتم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۵۵۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را ۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
آذرآب دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شیشه و گاز در این گروه هشتم شد. سرمایه «کگاز» معادل ۷۴‌میلیاردو ۸۴۴‌میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته بین‌المللی پارس به دست آورد. جام‌دارو در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فجام» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز پاکسان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جوشکاب یزد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«بکاب» با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال ‌مالی ۸۸ رقم ۱۴۲۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آذرآب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ846 ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم مارگارین به دست آورد. سیمان‌کردستان در جایگاه دهم ایستاد. «سکرد» با سرمایه 162میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1041ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال ‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300‌میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مالی‌واعتباری‌سینا به خود اختصاص داد.بانک ملت در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه دهم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 74ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 217‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سموم‌علف‌کش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.سیمان فارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «سفار» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد.بانک کار آفرین در رده پنجم این گروه ایستاد. « وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ریخته‌گری تراکتورسازی در این گروه نهم شد. سرمایه «ختراک» معادل ۲۱۳میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. مخابرات با سرمایه‌ای برابر ۴۵هزار و ۸۷۳‌میلیارد و ۶۵۵‌میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قندتربت جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری‌صنعت و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابریک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس