بیشترین درصد افزایش هفتگی
صدرا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد.شیشه و گاز نهم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ 256ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و 844‌میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم لوله و ماشین سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. بهنوش در رده نهم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه82 میلیاردو 304میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2232ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته ای که گذشت، رازک به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. حمل و نقل پتروشیمی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حپترو» 1690ریال و سرمایه آن بالغ‌بر هشت میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریالی، زیان هر سهم خود را رقم 125ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه چهارم شد. سرمایه «وکار» برابر رقم دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولادکاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کاشی سینا به دست آورد. دوده صنعتی در جایگاه دوم ایستاد. «شدوص» با سرمایه 60میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را 501‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم مارگارین در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ساسان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «غساسا» زیان هر سهم خود را ریال 890پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ ‌بر 126میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
مگسال هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان شمال نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشمال»630ریال و سرمایه آن بالغ بر 275‌میلیارد و 659میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود.آبگینه در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را 114 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سرمایه گذاری بیمه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پشم و شیشه در این گروه دوم شد. سرمایه «کپشیر» برابر رقم 67میلیارد و 140میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 164ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پشم و شیشه در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری‌سایپا به خود اختصاص داد. «وساپا» با سرمایه یک هزار و 750میلیارد ریال سود هر سهم خود را 212ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قندتربت‌جام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌‌تایر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 411‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس