بیشترین درصد افزایش هفتگی
ملی‌سرب و روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. تایدواتر‌ دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ 1296ریال و سرمایه آن معادل 216‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. صدرا در رده دوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک‌هزار و 500میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 125ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، تایدواتر به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان ‌اردبیل در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. خدمات‌انفورماتیک نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور» 2494ریال و سرمایه آن بالغ‌بر250میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌ملت به خود اختصاص داد. چادرملو در رده نهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دو هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1748ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه هفتم شد. سرمایه «وکار» برابر رقم دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» معادل 40میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 102ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته ناب به دست آورد. الکتریک‌شرق در جایگاه دهم ایستاد. «خشرق» با سرمایه 105‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را 829‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم مارگارین در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌مرینوس در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» زیان هر سهم خود را 378ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 65میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
ناب هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پارس‌دارو پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دپارس» 2308ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 70‌میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته تکسرام ارزان‌ترین سهم بود. آبگینه در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «کابگن» با سرمایه 93‌میلیارد و 900‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 31‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
درخشان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قند تربت‌جام در این گروه دوم شد. سرمایه «قجام» برابر رقم 26میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را 442ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته گلوکوزان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه چهارم این گروه را سیمان‌مازندران به خود اختصاص داد. «سمازن» با سرمایه 273میلیارد و 996میلیون ریال سود هر سهم خود را 898‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 411‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس