روزانه
بیشترین درصد افزایش
پاکسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که داروسازی داملران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «ددام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵ میلیارد و
400 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری صنایع بهشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. حفاری شمال در رده نهم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و 605 میلیارد و 405 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 487 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
روزگذشته سرمایه‌گذاری سپه پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری پتروشیمی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 73 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 8139 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
توسعه معادن روی ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هشتم شد. سرمایه «وکار» معادل 7 هزار و 250 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 359 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. قند قزوین با سرمایه‌ای برابر 62 میلیارد و 57 میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ400 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 998 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. پاکسان چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپاکسا» مبلغ ۶۷۰ ریال و سرمایه آن معادل ۱۳۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ماشین سازی اراک به دست آورد. موتوژن درجایگاه سوم ایستاد. «بموتو» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۶۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران‌خودرو در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۸ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۷۱ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پتروشیمی شیراز به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی شیراز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سپه در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسپه» برابر دو هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه ۶۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۴۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پگاه خراسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ 116 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 95 میلیارد و
۲۴۳ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری صنایع بهشهر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.بانک پاسارگاد در رده هفتم این گروه ایستاد. «وپاسار» با ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس