روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم بانک کارآفرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزارو۱۹۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
گل گهر صدرنشین کمترین بازدهی روزانه شد. تکین‌کو در رده دوم این گروه ایستاد. «رتکو» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل پنج هزارو۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهار هزارو۸۰۰میلیارد ریال است. «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت‌روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری ملی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» مبلغ 201ریال و سرمایه آن معادل دو‌هزار و 900میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت‌روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم ایستاد. «فرآور» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1283ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 443ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری بوعلی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1134 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گل گهر در این گروه نهم شد. سرمایه «کگل» برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 2103 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 260ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری ملت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهیدباهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فباهنر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان دورود در رده سوم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۰۷۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در جایگاه چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وسینا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده هفتم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبانک» بیش از ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس