روزانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی سینا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسینا» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
کالسیمین صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. آبادگران ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثاباد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
گالوانیزه سپاهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گالوانیزه سپاهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته کابل‌باختر به دست آورد. سیمان قاین در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سقاین» برابر ۲۶میلیارد و ۶۱۱میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپادیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در 7روز جاری از آن خود کرد. لعابیران، ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 800ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در 7روز گذشته کابل باختر به دست آورد. رازک در جایگاه هفتم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2280ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در 7روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خپارس» معادل 2هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 501ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولادمبارکه اصفهان، جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال جاری 550ریال و سرمایه آن برابر 900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2103 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 511 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 696 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خوراک دام پارس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «غدام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان غرب در رده سوم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده چهارم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هفتم شد. سرمایه «وکار» بیش از یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان ایلام با سرمایه‌ای برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه صنعتی بوتان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لبوتان» با سرمایه‌ای برابر ۱۱۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس