روزانه
بیشترین بازدهی
خاک چینی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معادن بافق در رده ششم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز، معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کروی» مبلغ ۱۰۴۲ریال و سرمایه آن معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. مپنا در رده پنجم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل هفت‌هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. «فولاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز، صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۱۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خاک چینی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کخاک» مبلغ 840ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ صنعت و معدن به دست آورد. محورسازان در جایگاه سوم ایستاد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 248ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل 2هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 843ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 768ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» برابر 5هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 443ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سولیران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کابل باختر در رده سوم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۵۷۷ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» بیش از نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس