روزانه
بیشترین درصد تغییر
حق‌تقدم سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که کابل باختر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «باختر» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل ۳میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری ساختمان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. معادن بافق در رده دوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» مبلغ ۵۷۰ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۲هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نیروکلر در این گروه پنجم شد. سرمایه «شکلر» برابر ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. قند پارس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۲۷۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
سیمان دشتستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران‌تایر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 654ریال و سرمایه آن معادل 109میلیارد و 935میلیون ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته سالمین به دست آورد. آذریت در جایگاه دهم ایستاد. «ساذری» با سرمایه 6میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3968ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «سفارود» معادل 80میلیارد و 640میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 971 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه سوم شد. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و 820میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 163 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. گرجی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «غگرجی» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که سولیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسلیر» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. آلومراد در رده دوم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۸۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۴۴۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۵۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده هشتم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فجر» بیش از ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. نساجی بروجرد با سرمایه‌ای برابر ۱۴۸میلیارد و ۲۱۲میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس