بیشترین درصد تغییر هفتگی
سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فیبر ایران، ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چفیبر» 224ریال و سرمایه آن بالغ بر 15میلیارد و 600میلیون ریال است.

بیشترین درصد تغییر ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌تایر در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «پتایر» سود هر سهم خود را 654ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 106میلیارد و 935میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌‌ای که گذشت، داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2384ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. باما سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 5015ریال و سرمایه آن بالغ بر 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» بالغ‌بر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، زامیاد به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده هفتم این گروه ایستاد. این شرکت با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 1132ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» بالغ بر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 706ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه این شرکت بالغ بر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 329ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر هفتگی
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری سالمین به دست آورد. فارسیت اهواز در جایگاه دهم ایستاد. «سفاسیت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 260ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر ماهانه
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. آلومراد در رده دوم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 832ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
معادن بافق هفته پیش، عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. کالسیمین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» 4387ریال و سرمایه آن بالغ بر 195میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 140ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «ومعادن» در سال‌جاری 768ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
ایتالران در هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قند شیروان در این گروه دوم شد. سرمایه «قشیر» بالغ‌بر 13میلیارد و 948میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1022ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قند شیروان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را کاشی پارس به خود اختصاص داد. «کپارس» با سرمایه 87 میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 108ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
فنرسازی زر در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه 552میلیارد ریال سود هر سهم خود را 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس