روزانه
بیشترین درصد افزایش
پارس سوئیچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد و ۱۵۲میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان شمال در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارود» معادل ۸۰میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. نیروکلر در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ ۵۲۸ ریال و سرمایه آن معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی»با سرمایه‌ای معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن روی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد. که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ناب در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر۳۹۷میلیارد و۸۰۰میلیون ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۷ در رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی از آن خود کرد. فنرسازی زر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خزر» مبلغ 401‌ریال و سرمایه آن معادل 40‌میلیارد‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان شاهرود به دست آورد. سیمان ارومیه در جایگاه دوم ایستاد. «ساروم» با سرمایه 233 میلیارد و 574 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 637‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل 9‌هزار و 654 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 706‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. آذرآب در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی زیان هر سهم «فاذر» در سال جاری 242‌ریال و سرمایه آن برابر 300‌میلیارد‌ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880 میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2703‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه پنجم شد. سرمایه «خمهر» برابر 552‌میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. قند پارس p/e رده نخست بالاترین نسبت در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر 31میلیارد و 997‌میلیون‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 73‌ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105‌میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 829‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰‌میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۴‌ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال مالی۸۷ مبلغ ۶۰۱‌ریال و سرمایه آن معادل دو‌هزار ‌میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۷

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ‌تراکتورسازی در این گروه پنجم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
بالا‌ترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. شهد‌ایران با سرمایه‌۱۲۵میلیارد ‌ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۱۲۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس