روزانه
بیشترین درصد افزایش
بانک‌کارآفرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری آذربایجان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وآذر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه معادن روی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. معدنی دماوند در رده دهم این گروه ایستاد. «کدما» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق تقدم ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۱۲۶۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وساخت» معادل یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مارگارین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. ناب هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غناب» مبلغ 250ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. آذریت در جایگاه نهم ایستاد. «ساذری» با سرمایه 6میلیارد سود هر سهم خود را مبلغ 4774ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
رایان سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 604ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
رایان سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وامید» در سال‌جاری 583ریال و سرمایه آن برابر 4هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وتوصا» برابر 755میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران‌ مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان شمال در رده دهم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سود «وپارس» معادل ۳۶۹ریال پیش‌بینی شده است. سرمایه این شرکت معادل ۶هزار میلیارد ریال است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس