روزانه بیشترین درصد افزایش
کاشی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه و گاز در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگاز» سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 74‌میلیارد و 844‌میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی سعدی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کاشی حافظ در رده چهارم این گروه ایستاد. «کحافظ» با سرمایه‌ای معادل 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 282ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادر ملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1539ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ 768ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262‌میلیارد و 250‌میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پارس خودرو به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2703‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل 15‌هزار و 800‌میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 604‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سصوفی» برابر 350‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 325‌ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌توشه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر 194میلیارد و 107‌‌میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87 رقم 538ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پشم و شیشه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کارتن ایران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چکارن» مبلغ ۵۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی سعدی به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در جایگاه پنجم ایستاد. «ونیکی» با سرمایه دوهزار و ۹۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وساخت» در سال‌جاری ۲۹۵ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. پارس‌خودرو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «خپارس» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ 900 پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پگاه خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غشان» با سرمایه‌ای معادل 81میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 412ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد‌مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه‌هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 706 ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی 87 مبلغ 104ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 200میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه چهارهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 583ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد‌نوین در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 338ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. کابل‌باختر با سرمایه‌ای برابر 3میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 276ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس