روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان شمال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مارگارین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غمارگ» سود هر سهم خود را مبلغ۴۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروسازی‌امین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شیشه و گاز در رده هشتم این گروه ایستاد. «کگاز» با سرمایه‌ای معادل ۷۴‌‌میلیارد و ۸۴۴‌میلیون ریال،سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک ‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه ۶هزار و ۳۰۰‌میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۱۸ریال پیش بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. معادن و فلزات دررده هفتم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵‌میلیون ‌ریال، سود هرسهم خود را ۵۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فجر» معادل ۴۲۹میلیارد‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌کاویان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خساپا» با سرمایه‌ای برابر ده‌هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۸ رقم۹۷۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه‌صنعتی‌ملی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. توسعه صنعتی نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» مبلغ 180ریال و سرمایه آن معادل 755میلیارد و 40‌میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی‌امین به‌دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم ایستاد. «باختر» با سرمایه 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 668ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مالی‌واعتباری‌سینا در این دسته بندی رتبه ششم را با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل270ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌صادرات به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13هزار و 100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ239 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبگینه در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ‌صنعت‌ومعدن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم414ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مالی و اعتباری‌سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه‌معادن‌ روی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و۹۷‌میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم صنعتی پارس مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان‌بجنورد در رده سوم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه یک‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال به‌دست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل ۱۲۵ریال پیش بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک تجارت به خود اختصاص داد.فولادمبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه ششم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک‌شاهین با سرمایه‌ای برابر۶۰‌میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس