روزانه
بیشترین درصد
افزایش ایران‌گچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ماشین‌سازی ‌اراک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آلومتک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. رازک در رده سوم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۵۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام ماشین‌سازی ‌اراک پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه دوهزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۷۴۸ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌گچ به خود اختصاص داد. ایران‌ ترانسفو در رده هفتم این گروه ایستاد. «بترانس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌گچ دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آلومتک در این گروه ششم شد. سرمایه «فالوم» معادل ۵۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران‌گچ به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محور خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم ۳۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران‌گچ جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پارس‌سوئیچ سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بسویچ» مبلغ 366ریال و سرمایه آن معادل 145میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. شیمی‌ دارویی ‌داروپخش در جایگاه سوم ایستاد. «دشیمی» با سرمایه 35میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 929ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌تجارت پر معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن‌و‌فلزات در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 562ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک ‌صادرات به خود اختصاص داد. ایران‌ ارقام در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «مرقام» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1276ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13هزار و 100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران‌گچ به دست آورد. آبگینه در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات ‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ‌ صنعت‌ومعدن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 414 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌مالی‌واعتباری ‌سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه‌ معادن‌روی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم ‌صنعتی‌ پارس‌مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ‌بجنورد در رده چهارم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک‌تجارت پر معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۱۰‌هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ‌صادرات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. قند قزوین با سرمایه‌ای برابر ۴۳میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس