روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران‌ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که خوراک‌دام‌پارس در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدام» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قندشیرین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. مهرکام در رده دوم این گروه ایستاد. «خمهر» با سرمایه‌ای معادل ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولاد مبارکه پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گل‌گهر در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۸۸۰‌میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۸۰۶ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. سیمان ‌دورود دررده پنجم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰میلیارد‌‌ ریال، سود هر سهم خود را ۱۹۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌های مخابراتی شهیدقندی به دست آورد. کالسیمین در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورخودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم ۳۴۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
موتورسازان‌تراکتور جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فارسیت‌اهواز دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفاسیت» مبلغ 513ریال و سرمایه آن معادل 30 ‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قندشیرین به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دهم ایستاد. «فروس» با سرمایه 100‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 594ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن‌و‌فلزات در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه یک هزار و 893‌میلیارد و 375‌میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 562‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر موتورسازان‌ تراکتور به خود اختصاص داد. بانک‌ صادرات در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وبصادر» با سرمایه 16‌هزار و 803‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 230ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
موتورسازان تراکتور در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت‌دورود در این گروه هفتم شد. سرمایه «سفارود» برابر 80‌میلیارد و 640میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 312 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبگینه در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تهران‌شیمی جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شتهران» با سرمایه 13میلیارد و 500میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 4778 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گازلوله در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «پلوله» زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۹۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۵میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
هنکل‌ پاک‌وش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان‌غرب در رده پنجم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته‌‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۳۷‌میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۰ریال پیش بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸هزار میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو ‌دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس