بیشترین درصد افزایش هفتگی
آبگینه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد.مپنا چهارم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «رمپنا» مبلغ338ریال و سرمایه آن معادل 7هزارو950میلیاردریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
آبگینه صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. نئوپان22بهمن در رده چهارم این گروه ایستاد. «چنوپا» با سرمایه پنج میلیارد ریال،سود هر سهم خود را1363ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت آبگینه به خود اختصاص داد. ریخته‌گری‌ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «ختراک» با سرمایه213میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم266ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌اصفهان در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سینا‌دارو ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا»2088ریال و سرمایه آن بالغ‌بر52 میلیاردو266میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد.بانک‌کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریالی،سود هر سهم خود را رقم790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر رقم 7هزارو500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ482ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آبگینه به دست آورد.کشتیرانی در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌الکتریک‌شرق به دست آورد.پتروشیمی‌اراک در جایگاه دهم ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک‌هزارو200میلیاردریالی،سود هر سهم خود را685ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌الکتریک‌شرق در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که قندشیرین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «قشرین» زیان هر سهم خود را290ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر50میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
حق‌تقدم‌الکتریک‌شرق هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان‌کارون سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سکارون»888 ریال و سرمایه آن بالغ بر208‌میلیاردو833 میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته سرمایه‌گذاری‌بوعلی ارزان‌ترین سهم بود.آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را71 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سیمان‌خزر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کاشی‌سعدی در این گروه نهم شد. سرمایه «کسعدی» برابر رقم98میلیاردو500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را341ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان‌خزر در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را سیمان‌ارومیه به خود اختصاص داد. «ساروم» با سرمایه310میلیارد ریال سود هر سهم خود را758ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم361ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس