روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم الکتریک شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان بهبهان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «سبهان» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۵‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
گرانیت بهسرام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چرخشگر در رده دوم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک سینا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان‌سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۴۵۰میلیارد ‌‌‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۶۸ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری شمال به خود اختصاص داد. بانک اقتصادنوین در رده سوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل سه ‌هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه سوم شد. سرمایه «وسینا» معادل دو هزار میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آبگینه به دست آورد. پتروشیمی فارابی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «شفارا» برابر ۵۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۷۶۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
معادن بافق جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خدمات انفورماتیک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور» مبلغ 2494ریال و سرمایه آن معادل 250میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم ‌ایران یاسا به دست آورد. کاغذسازی‌ کاوه در جایگاه دهم ایستاد. «چکاوه» سود هر سهم خود را با سرمایه 25میلیارد ریال، 951ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 540میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 74ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. ایران‌ترانسفو در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2440ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبصادر» برابر 16هزار و 803 ‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 230ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته آبگینه به دست آورد. کابل‌های مخابراتی شهیدقندی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «بکام» برابر 300میلیارد ‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 20ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دو هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پرمیت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که معادن بافق در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم ایران‌یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کارتن مشهد در رده نهم این گروه ایستاد. «چکارم» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک تجارت در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۰ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸ هزار میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو ‌دیزل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌ هزار و ۶۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس