روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه‌گذاری البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تهران‌شیمی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ۴۷۷۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۳ ‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. رینگ‌مشهد در رده چهارم این گروه ایستاد. «خرینگ» با سرمایه‌ای معادل۱۴۵ ‌میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۰۰‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰ میلیارد‌ ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را۱۳۵۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده حفاری‌شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌امید در این گروه ششم شد. سرمایه «وامید» معادل 5 هزار میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ485 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و 192‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ127ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرودیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابریک ‌هزار و 600 میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی88 رقم 450‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
‌حق‌تقدم سرمایه‌گذاری‌البرز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. تکسرام دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کترام» مبلغ۲۹۹‌ریال و سرمایه آن معادل ۵۰میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌تکنوتار به دست آورد. آبگینه در جایگاه دوم ایستاد. «کابگن» سود هر سهم خود را با سرمایه ۹۳ ‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ‌ریال، ۳۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۲۵‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و۲۵۸ ‌میلیون‌ ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۴۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه چهارم شد. سرمایه «وسینا» برابر دو هزار ‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر۱۰۰ ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فرآوری‌موادمعدنی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان‌ارومیه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساروم» سود هر سهم خود را مبلغ 939ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل310میلیارد‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
آهنگری‌تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌کاشی‌اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل150 ‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ87 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 7هزار و 950 میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر 223‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل 6هزار و 75 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 461ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر8 هزارمیلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 106‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر 34 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم823 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس