روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکیمی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معدنی‌دماوند صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لاستیکی‌سهند در رده دهم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل ۷۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گازلوله در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه۲۲۵میلیارد ریال بدست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل۷۱۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌ساختمان در رده دهم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و۹۰ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۵۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت‌دورود در این گروه دهم شد. سرمایه «سفارود» معادل ۱۲۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. آبگینه در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر‌۹۳ ‌میلیارد و۹۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر۵۵۲ میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۳۶۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
‌قندهگمتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. قندپیرانشهر نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قپیرا» مبلغ153ریال و سرمایه آن معادل 69میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌کیوان به دست آورد. فیبرایران در جایگاه هشتم ایستاد. «چفیبر» سود هر سهم خود را با سرمایه15 ‌میلیارد و 600 میلیون ‌ریال، 295 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 45هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل114‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. مپنا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «رمپنا» با سرمایه 7 هزار و950میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ338‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «وپارس» برابر7هزار و 500 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ482ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر100 ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس‌الکتریک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تکسرام در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کترام» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۰میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
فنرسازی‌زر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌خدمات‌کشاورزی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه‌ای معادل۱۵‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۲۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی‌اراک در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه۵۴۰میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۷۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر۸ هزارمیلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس