بیشترین درصد افزایش هفتگی
لوله‌و‌تجهیزات‌‌سدید جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان‌فارس‌نو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفانو» مبلغ636ریال و سرمایه آن معادل350میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
پارس‌الکتریک صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. قندهگمتان در رده سوم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه30میلیارد و 60 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 222ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت لوله‌و‌تجهیزات‌‌سدید به خود اختصاص داد. حمل‌ونقل پتروشیمی در رده سوم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه8 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم2111 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
حمل‌ونقل پتروشیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2806ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 880 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش
معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌ملت به خود اختصاص داد. بانک‌پارسیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 7هزار و500میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم482ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» برابر رقم 10 هزار و 400میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد.کشتیرانی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار‌میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌تکنوتار به دست آورد ایرانیت در جایگاه دهم ایستاد. «سایرا» با سرمایه45میلیارد و 600میلیون ریالی، سود هر سهم خود را665ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌بسته‌‌بندی‌ایران در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که جام دارو در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «فجام» سود هر سهم خود را50ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر20 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
سیمان‌کردستان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. لوله‌وماشین‌سازی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فلوله» 530 ریال و سرمایه آن بالغ بر202 میلیارد و500 میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته لوازم‌خانگی‌پارس ارزان‌ترین سهم بود. سایپادیزل در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه600میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را 313ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم‌بسته‌بندی‌ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله‌شده را به دست آورد که معدنی‌املاح در این گروه هشتم شد. سرمایه «شاملا» برابر رقم70میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را1442ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قند اصفهان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را قندشیرین به خود اختصاص داد. «قشرین» با سرمایه50میلیارد ریال زیان هر سهم خود را290ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس