روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی نیلو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پاکسان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپاکسا» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۳۵ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
افست صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌شاهرود در رده هشتم این گروه ایستاد. «سرود» با سرمایه‌ای معادل۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام گروه‌بهمن پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. لوله‌وتجهیزات‌سدید در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۰‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گروه‌بهمن به خود اختصاص داد. صدرا در رده ششم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و۵۰۰ میلیارد میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را ۱۸۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه‌بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه نهم شد. سرمایه «وبانک» معادل ۳ هزارو۲۲۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. باما در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۷ رقم۵۷۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی نیلو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. چرخشگر هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خچرخش» مبلغ454 ریال و سرمایه آن معادل150میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته افست به دست آورد.رادیاتور ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «ختور» سود هر سهم خود را با سرمایه 140 میلیارد ریال، 153 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 7 هزار و500 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل495‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه10هزار و 400میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ674‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌ملی در این گروه دهم شد. سرمایه «ونیکی» برابردو هزار و 900میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ190ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. کربن‌ایران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «شکربن» برابر250میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ36‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
لوله‌وتجهیزات‌سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه‌همدان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نوش‌مازندران در رده چهارم این گروه ایستاد. «غنوش» با سرمایه‌ای معادل۵۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه‌البرز پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک‌ملت به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس