روزانه
بیشترین درصد افزایش
کابل سازی تک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.پالایش نفت اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل۴هزارو۱۶۲ میلیاردو۲۵۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌پارسیان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه هفت هزار و۵۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری شمال به خود اختصاص داد.باما در رده ششم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل۷۹ میلیاردو۵۳۶میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بانک ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبانک» معادل سه هزار و۲۲۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. شیشه قزوین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کقزوی» برابر۸۴میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول‌کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم رایان سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت‌روز جاری از آن خود کرد. داروسازی داملران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ددام» مبلغ1190ریال و سرمایه آن معادل35میلیاردو400میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم خدمات کشاورزی به دست آورد. صدرا در جایگاه ششم ایستاد. «خصدرا» زیان هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو500 میلیارد ریال،187 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه هفت هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ2440ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خودرو» برابر شش هزارو300میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ355ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد.فولاد‌خراسان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابریک هزارو500میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ69‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌‌مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سپنتا در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فپنتا» سود هر سهم خود را مبلغ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۴میلیارد و ۱۷۲ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قطعات فولادی در رده سوم این گروه ایستاد. «فنورد» با سرمایه‌ای معادل۴۸میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۲۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه دوهزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز حفاری‌شمال به خود اختصاص داد.بیمه‌البرز در رده دوم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» معادل۴۵ هزار و۸۷۳میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر۵۵۲‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۳۶۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس