بیشترین درصد افزایش هفتگی
آسیا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سایپا‌آذین نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خاذین» مبلغ447ریال و سرمایه آن معادل100میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
آسیا صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.گرجی در رده چهارم این گروه ایستاد. «گرجی» با سرمایه20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را386ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت آسیا به خود اختصاص داد.البرزدارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه72میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم1600ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت‌بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان‌اصفهان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سصفها» 1934ریال و سرمایه آن بالغ‌بر76 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. سایپا در رده پنجم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه10 هزار و400 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 674 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دهم شد. سرمایه «خزامیا» برابر رقم یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ525ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. قندقزوین در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «قزوین» معادل43 میلیارد و 650 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را52ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کمباین‌سازی به دست آورد، کشت‌پیاذر در جایگاه نهم ایستاد. «غاذر» با سرمایه پنج میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را 291ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌خدمات‌کشاورزی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کابل‌باختر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «باختر» سود هر سهم خود را175ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر سه میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
تکین‌کو هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان‌هرمزگان ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سهرمز» 1707ریال و سرمایه آن بالغ بر271میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم‌رینگ‌مشهد هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که داروسازی‌امین در این گروه پنجم شد. سرمایه «دامین» برابر رقم50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را816 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کاشی‌سعدی در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را صنعتی‌سپاهان به خود اختصاص داد. «فسپا» با سرمایه200میلیارد ریال سود هر سهم خود را354ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دو هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم450 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس