روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم خدمات کشاورزی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فارسیت دورود صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.مپنا در رده نهم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل۷هزارو۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه۱۰ هزارو۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروزداروسازی جابرابن حیان به خود اختصاص داد.مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل۵هزارو۷۸۹ میلیارد و۶۴۵‌ریال، سود هر سهم خود را۱۰۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی فن آوران در این گروه نهم شد. سرمایه «شفن» معادل ۹۵۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. باما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آلومینیوم ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کاشی سینا نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کساوه» مبلغ487 ریال و سرمایه آن معادل 121میلیاردو500میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم فارسیت دورود به دست آورد. تکین کو در جایگاه پنجم ایستاد. «رتکو» سود هر سهم خود را با سرمایه10‌میلیارد ریال، 2000‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام آسیا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه15 هزار و800میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل331ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آسیا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه6هزارو75 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ551ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
آسیا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزارو873میلیاردو655میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ114ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد.فولاد خراسان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابریک هزارو500میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ69‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آسیا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کف در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۵۰میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فارسیت دورود صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آرتاویل تایر در رده سوم این گروه ایستاد. «پارتا» با سرمایه‌ای معادل۲۰۲میلیاردو۵۰۰میلیون ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۱۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام آسیا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۵۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بیمه البرز در رده نهم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دهم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و۲۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۵۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر۵۵۲ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۳۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس