روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که افست در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «چافست» سود هر سهم خود را مبلغ۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروسازی روز دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گروه بهمن در رده دوم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام آسیا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۵هزارو۷۸۹ میلیاردو۶۴۵میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۳۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز آسیا به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌فن‌آوران در رده نهم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل ۹۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۴۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
آسیا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌رنا در این گروه دوم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزارو۶۰۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. باما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سازه پویش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. شیشه همدان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کهمدا» مبلغ772ریال و سرمایه آن معادل60 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم فارسیت دورود به دست آورد.آسیا در جایگاه هشتم ایستاد. «آسیا» سود هر سهم خود را با سرمایه‌ 455 میلیارد ریال، 192‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام آسیا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و200میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل525‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آسیا به خود اختصاص داد. مخابرات ایران در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «اخابر» با سرمایه 45هزارو873 میلیارد و655میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ114‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
آسیا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌صنعت و معدن در این گروه دهم شد. سرمایه «وصنعت» برابریک هزار و500 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ180ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کربن ایران به دست آورد. شهد خوی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ93‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سازه پویش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که حمل و نقل توکا در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «حتوکا» سود هر سهم خود را مبلغ۳۹۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۱میلیاردو۵۳۷میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
آهنگری تراکتور سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. صدرا در رده پنجم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۵۰۰میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۱۸۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام آسیا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۵هزارو۸۰۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۱ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیربانک ملت به خود اختصاص داد.بیمه البرز در رده ششم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه چهارم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر ۱۰هزارو۴۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۶۷۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس