روزانه

بیشترین درصد افزایش
ایران دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان شاهرود در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «سرود» سود هر سهم خود را مبلغ493 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 300 میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیشه همدان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کنتور سازی ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه‌ای معادل 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1815 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 9 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل534 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده نهم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل 3 هزارو520 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را401 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «رمپنا» معادل7 هزارو950 میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ406 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته صدرا به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 95میلیارد و 243میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 56ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر100 میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی89 رقم447 ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
صنعتی پارس مینو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 1156ریال و سرمایه آن معادل 195 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان غرب به دست آورد. صدرا در جایگاه ششم ایستاد. «خصدرا» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو500 میلیارد ریال،16 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری رنا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزارو97 میلیاردو 250میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل168 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. گل گهر در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ2469 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری رنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو 800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ407 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته جام دارو به دست آورد. معادن بافق در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه98 میلیاردو500 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 502ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند ثابت در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قثابت» زیان هر سهم خود را مبلغ 114ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 100 میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
ناب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان غرب در رده ششم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل 300میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ218 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه6 هزارو 300 میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 385ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. حفاری شمال در رده هشتم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه 2 هزارو605 میلیاردو405 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر302 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه دوم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و600 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل400 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر صدرا به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس