روزانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تراکتور سازی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «تایرا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. صدرا در رده هشتم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پارس‌خودرو در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه دوهزارمیلیاردریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۲۲ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. مپنا در رده چهارم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل۷ هزارو۹۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه دوم شد. سرمایه «وملت» معادل ۱۶ هزار میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فرآور» برابر ۱۲۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروزکاربراتور در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۲۰۸۸ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی ملی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن بافق ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کبافق» مبلغ475ریال و سرمایه آن معادل 10میلیاردو 125 میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان صوفیان به دست آورد. لاستیکی سهند در جایگاه چهارم ایستاد. «پسهند» سود هر سهم خود را با سرمایه70 میلیارد ریال، 343ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بین‌المللی توسعه ساختمان پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 6هزارو75 میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل726 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. سایپا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزارو 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بین المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ447 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته آهنگری تراکتور سازی به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو 820 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ2 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لنت ترمز در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مهرام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فولاد خراسان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخاس» سود هر سهم خود را مبلغ۳۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲هزارمیلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان صوفیان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فیبر ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «چفیبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد و۶۰۰ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۲هزار و ۶۰۵میلیاردو ۴۰۵میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۰۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری رنا در رده ششم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه یک هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری رنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو ۲۰۰‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۷۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس