روزانه
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تامین ماسه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کماسه» سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۳۱میلیارد و ۵۰۰‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیشه دارویی رازی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لاستیکی سهند در رده هشتم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۵۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مخابرات پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ملت در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه
یک هزارمیلیارد ریال بدست آورد. سودهر سهم این شرکت معادل40ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. حفاری شمال در رده هشتم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و 605میلیارد و 405میلیون ریال، سود هر سهم خود را 305ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «شصفها» معادل300میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ468ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. ماشین سازی ‌اراک در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر540میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ40ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر80 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی89 رقم دو هزار و105 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند مرودشت‌جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کنتورسازی پنجم شد.
پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» مبلغ یک‌هزار و 815 ریال و سرمایه آن معادل 105میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌فنرسازی خاور به دست آورد. فولاد خوزستان
در جایگاه هشتم ایستاد. «فخوز» سود هر سهم خود را با سرمایه دوهزارو۱۹۲میلیارد ریال، ۸۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه سه‌هزار و ۵۲۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۸۳ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری غدیر در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه ۶هزار و ۷۵میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دوهزار و ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو ۸۲۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پالایش نفت تبریز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبریز» سود هر سهم خود را مبلغ151ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل
یک هزار و ۹۴۲میلیاردو۱۰۵میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنر ساری خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان سپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۷ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۴هزارو۸۷۳میلیاردو۶۵۵ میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۹۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزارو ۵۰۰میلیارد ریال،سود هر سهم خود را برابر۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E رادر سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر ۲۵میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر۲۱۰میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۳۷۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس