روزانه
بیشترین درصد افزایش
داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و ۷۹۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت۸۲ میلیارد و ۳۰۴میلیون است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کشتیرانی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قطعات فولادی در رده سوم این گروه ایستاد. «فنورد» با سرمایه‌ای معادل۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بیمه پارسیان پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. آسیا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه۴۵۵میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۱۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده دهم این گروه ایستاد. «وبملت» با سرمایه‌ای معادل ۱۶هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بیمه پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «پارسیان» معادل یک هزار و ۱۰۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر۵۴۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم دو هزار و۱۰۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داروسازی امین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پست بانک ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وپست» مبلغ330ریال و سرمایه آن معادل 561میلیارد و 143میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته توسعه معادن روی به دست آورد. فرآورده های نسوز در جایگاه چهارم ایستاد. «کفرا» سود هر سهم خود را با سرمایه68 میلیارد ریال، 863 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 10هزار و 400میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل664ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز گذشته بیمه پارسیان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 667ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7 هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ518ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو 820 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پالایش نفت تبریز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبریز» سود هر سهم خود را مبلغ۱۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۹۴۲میلیارد و ۱۰۵میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنر سازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سایپا دیزل در رده هشتم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۴هزارو۸۷۳میلیاردو۶۵۵ میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۹۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک پارسیان به خود اختصاص داد.صدرا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزارو ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی شازند در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر ۲۵میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس