هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پست بانک ایران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وپست» مبلغ۳۳۰ریال و سرمایه آن معادل ۵۶۱میلیارد و ۱۴۳میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کارخانجات مخابراتی ایران به دست آورد. فرومولیبدن کرمان در جایگاه نهم ایستاد. «فروم» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۵۰میلیارد ریال، ۸۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۶۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پتروشیمی شازند به خود اختصاص داد. مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۶۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه پنجم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و ۵۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه
100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس الکتریک در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «لپارس» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۰۰میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.
سرمایه‌گذاری پارس توشه در رده پنجم این گروه ایستاد. «وتوشه» با سرمایه‌ای معادل300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ435ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 45هزارو873میلیاردو655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل425 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه سه هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر645ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بیمه پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر 25میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ9 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر23میلیارد و 622میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 42ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هر سهم خود را مبلغ۶۹۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۲میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. گروه صنعتی سدید در رده چهارم این گروه ایستاد. «وسدید» با سرمایه‌ای معادل۲۰۰میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۶هزار و ۷۵میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۸۳۵ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن آوران در رده ششم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه۹۵۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته ایران تایر به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر۵۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶میلیارد و ۶۳۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۹۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس