روزانه

بیشترین درصد افزایش

شیمیایی‌فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دفرا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۵۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

کارتن‌مشهد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌خاش در رده هشتم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه‌ای معادل 125میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 229ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روز گذشته سهام گروه‌بهمن پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۸۰ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گروه بهمن به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری غدیر در رده چهارم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه‌ای معادل 6 هزار و 75 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 835 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

گروه بهمن روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملی در این گروه چهارم شد. سرمایه «ونیکی» معادل دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ103ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز شاهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان غرب جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «سغرب» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم ۵۶۲ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق‌تقدم سرمایه‌گذاری سپه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. صنایع شیمیایی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شیران» مبلغ یک هزار و 887 ریال‌و سرمایه آن معادل 257 میلیارد و 166 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم تایدواتر خاورمیانه به دست آورد. کارتن مشهد درجایگاه دوم ایستاد. «چکارم» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۱۵ میلیارد ریال، دو هزار و ۱۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام سرمایه گذاری سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 10هزار و 400میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل664ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه ۵ هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۶۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7 هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. مهرکام در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان شاهرود جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «سرود» با سرمایه300میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 695 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸میلیارد ‌‌و ۵۰۰میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

گازلوله صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 389ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۴۵هزار و۸۷۳ میلیارد و۶۵۵ میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. صدرا در رده دهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 16ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه صنعتی بوتان در این گروه هشتم شد. سرمایه «لبوتان» معادل۳۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر 50میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ26 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس