روزانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی آبادان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲ میلیارد و
500 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم رایان سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند لرستان در رده هفتم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل 24 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1960 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی اصفهان در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 300 میلیارد ریال به‌دست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 961 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل7 هزار و 250 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 359 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» معادل 17هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 769 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر 65 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 100 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و 520 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 610 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بیمه ملت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پتروشیمی آبادان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپترو» مبلغ ۷۳۷ ریال و سرمایه آن معادل ۱۶۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته قند قزوین به دست آورد. باما درجایگاه ششم ایستاد. «کاما» سود هر سهم خود را با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، ۶۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۷۰ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. بیمه ملت در رده دوم این گروه ایستاد. «ملت» با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هشتم شد. سرمایه «رمپنا» برابر ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شکربن» برابر ۲۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه ۶۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۴۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ 697 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 375 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. داده‌پردازی ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل 186 میلیارد و 753 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 312 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد.معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با 6 هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 487 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» معادل 25 هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس