روزانه
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم سال‌جاری را ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم سرمایه‌گذاری شاهد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دیران» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۲۵۸۵ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» مبلغ ۲۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۲۹۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده پنجم این گروه ایستاد.«تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه هشتم شد.سرمایه «وصندوق» بیش از ۴۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد.آبادگران ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۴۴۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی داملران در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ددام» مبلغ 2073ریال و سرمایه آن معادل 17میلیارد و 700میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم ایران‌تایر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه دوم ایستاد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 373ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 62میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.فولاد کاویان در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت «فوکا» با سرمایه 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 175 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مارگارین در این گروه سوم شد.سرمایه «غمارگ» برابر 120میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 330 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد.تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 434 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.«خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پارس خودرو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو دیزل در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۱۰۰ ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را درسی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده سوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان داراب در این گروه ششم شد. سرمایه «ساراب» بیش از ۲۴۹میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس