روزانه
بیشترین بازدهی
کیمیدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. سفاسیت سود هرسهم خود را مبلغ ۷۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
پتروشیمی خارک صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده پنجم این گروه ایستاد. باختر با سرمایه‌ای معادل ۳میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولادمبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» ۵۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم خمهر ۵۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که الکتریک شرق در این گروه هشتم شد. سرمایه خشرق بیش از ۱۰۵میلیارد ریال است. «خشرق» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شپترو» برابر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. رادیاتور ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. ختور با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۳۳۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کیمیدارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بهنوش سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» مبلغ دو هزار و 630ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد و 152میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته پتروشیمی خارک به دست آورد. رازک در جایگاه هفتم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و 280ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ونوین» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 388ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال 86، 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فسرب» با سرمایه 92میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 584 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه سوم شد. سرمایه «سفارس» برابر سه هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم سال مالی 86 را مبلغ 204 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. ایران یاسا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «یاسا» با سرمایه 20میلیارد ریال سود هر سهم سال مالی 86 را رقم یک هزار و 188 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران‌تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پتروشیمی اراک در رده سوم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم سال مالی ۸۶ را مبلغ یک هزار و ۱۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولادمبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر پنج هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌ هزار و ۱۶۲ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وغدیر» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۷۳ ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار و ۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. هپکو در رده سوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد کاویان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فوکا» بیش از یکصدمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان با سرمایه‌ای برابر ۲۸۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس