روزانه

بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کاشی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هر سهم خود را مبلغ 2853ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 120میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان دورود صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده دوم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 500ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان دررده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ 336 ریال و سرمایه آن معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حق تقدم چادرملو به خود اختصاص داد. رینگ مشهد در رده سوم این گروه ایستاد. «خرینگ» با سرمایه‌ای معادل 104میلیارد و 75میلیون ریال، سود هرسهم خود را 349ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
رینگ مشهد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لاستیکی سهند در این گروه پنجم شد. سرمایه «پسهند» 70میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 335ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 175ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر 120میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی 86 در رقم 1130ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین بازدهی
حق تقدم کاشی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی رادر هفت روز جاری از‌ آن خود کرد. زامیاد عنوان سوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» مبلغ 1193ریال و سرمایه آن معادل 600میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان دورود به دست آورد. فرومولیبدن کرمان در جایگاه دوم ایستاد. «فروم» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 263ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن دررده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. پارس خودرو در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «خپارس» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 694ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
رینگ مشهد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 610ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی
حق‌تقدم داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ 3107ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل شش میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توسعه صنعتی در رده نهم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه‌ای معادل 755میلیارد و 40 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 190ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 402ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وغدیر» در سال‌مالی 86 مبلغ 394ریال و سرمایه آن معادل 6075میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.سیمان داراب در رده ششم این گروه ایستاد. «ساراب» با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 304ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «سفارس» بیش از 3600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 204ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر 33میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 434ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌ یاسا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «یاسا» با سرمایه‌ای برابر 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1188ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس